یادت هست؟؟؟

خرید بک لینک
بعضی خاطرات, بعضی تصاویر, بعضی حرفها از حافظه آدم پاک نمیشه, هرکاریم که بکنی, اگه سعی کنی خودتو بزنی به فراموشی, اگه سعی کنی آروم باشی, اگه سعی کنی نفس بکشی, زندگی کنی, یه وقتایی دوباره یادت میاد, چنگ میزنه به قلبت, جلوی نفستو می گیره, اشکات جلوی چشمتو میگرن, و تو میبینی این درد هیچ وقت ولت نمی کنه, مجبوری تحملش کنی یا شایدم مجبور نباشی, نمی دونم...اما کاش حافظه آدم دکمه شیفت دیلت داشت و میشد بعضی اتفاقارو برای همیشه از خاطر حذف کرد, همونایی که یاداوریشون مثل مرگ تدریجیه... یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1395 ساعت: 10:32

ولا املک لنفسی ضرا ولا نفعا...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: جمعه 6 اسفند 1395 ساعت: 18:14

صفحه بندی